Hi Fashionista!
Registreer je account of log in.Ben je aan het online shoppen en heb je een vraag waar je gelijk antwoord op wilt hebben, dan kun je het antwoord misschien wel vinden bij de meest gestelde vragen! Zit jouw vraag er niet tussen? Dan kun je ons altijd mailen via webshop@getdrezzed.nl, wij streven ernaar om jouw vraag dan binnen 24 uur te beantwoorden.
Hoe plaats ik een bestelling op de webshop?
Je plaatst een bestelling door jouw favoriete musthaves toe te voegen aan je winkelkarretje. Wanneer je alle items hebt toegevoegd die je graag zou willen bestellen, klik je rechtsbovenaan op het icoontje van het winkelkarretje, je zal dan een overzicht krijgen van alle items die je hebt toegevoegd en de mogelijkheid om de items af te rekenen.
Hoe kan ik mijn pakketje retourneren?
Bij je bestelling krijg je een retourlabel geleverd. Plak deze op je pakket en geef hem af bij een DHL Servicepunt (andere postbedrijven, zoals PostNL, UPS, DPD of FedEx, accepteren ons retourlabel niet). Na ontvangst wordt jouw retour verwerkt en wordt er, indien je gebruik maakt van ons retourlabel, €6,99 in mindering gebracht op het tegoed. Mocht je kiezen voor een andere verzender, dan kan je geen gebruik maken van ons DHL-retourlabel en kunnen de kosten hoger uitvallen dan €6,99.
Je kan ook jouw retourpakketje afgeven in ons filiaal in Almelo.
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Het verwerken van jouw retour duurt maximaal 1 werkdag. Daarna duurt het gemiddeld een aantal werkdagen voordat jouw geld is teruggestort.
Kan ik de levering van mijn bestelling aanpassen?
Je kan zelf je dag van levering kiezen in het bestelproces. Heb je besteld en wil je later toch de levering aanpassen? Dan kan dat via de website van DHL.
Kan ik mijn giftcard online verzilveren?
De Getdrezzed giftcard kan zowel online als in ons filiaal in Almelo worden verzilverd. Het tegoed op de Getdrezzed giftcard is onbeperkt geldig en kan in één keer of in delen worden besteed. De Getdrezzed giftcard is niet inwisselbaar voor contanten.
Kan ik mijn bestelling ophalen bij één van de Getdrezzed winkels?
Ja, het is mogelijk om jouw pakketje af te halen bij ons filiaal in Almelo. Bekijk de pagina 'verzenden en retourneren' voor meer informatie.
Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?
GRATIS verzending v.a. €49,- voor bestellingen in Nederland. Voor België betaal je GEEN verzendkosten bij bestellingen v.a. €79,- De verzendkosten bedragen anders €4,99 voor Nederland en €5,99 voor België.
Kan ik mijn bestelling na de verzending volgen?
Ja, je krijgt na het verzenden van de bestelling een mail met een track & trace code. De bestelling is dan te traceren via DHL.
Kan ik gebruik maken van een DHL-servicepunt en welke voorwaarden zijn hier aan verbonden?
Je kan ervoor kiezen om in het afrekenproces een DHL-servicepunt bij jou in de buurt te selecteren in plaats van een thuis/werk adres op te geven. Let op, kies je hier voor, dan heeft jouw bestelling 1 extra dag levertijd. Ligt jouw pakketje bij een DHL ophaalpunt? Dan heb je 1 week om jouw pakketje hier op te halen. Vergeet je dit, dan wordt het pakketje weer naar ons teruggestuurd. We zijn dan genoodzaakt om (opnieuw) verzendkosten te vragen om het pakketje weer naar je op te sturen. Let op! Als er verzuimd wordt om de bestelling af te halen bij een servicepoint, dan zijn wij genoodzaakt de bijbehorende kosten van de verzending (€6,99) op de besteller te behalen.
Wat houdt 'Klimaatneutrale verzending' in?
In een niet zo verre toekomst, waar onze planeet steeds meer te lijden heeft onder de gevolgen van klimaatverandering, vinden wij het belangrijk om ons steentje bij te dragen om zo een verschil te maken. Wij zijn ervan overtuigd dat zelfs kleine acties grote impact hebben als het gaat om het beschermen van het milieu. Daarom kiezen wij voor klimaatneutrale verzending via DHL.
Ik had een item toegevoegd aan mijn winkelwagen, maar wanneer ik ging afrekenen was het item al uitverkocht, wat nu?
Het kan voorkomen dat een item niet meer voorradig is. Maar niet getreurd! Laat je e-mailadres achter bij het product dat niet meer op voorraad is, dan ontvang je direct van ons een e-mail als we de items weer hebben aangevuld.
Ik zie dat sommige items 'one size' zijn, hoe weet ik of ik daar in zal passen?
One size betekent letterlijk één maat, maar dat betekent niet dat het slechts mensen met
één maat past. Over het algemeen zijn onze items met 'one size' geschikt voor vrouwen met de maat 36 t/m 40, bij het product staat aangegeven tot welke maat het product past.
Welke maat dragen de modellen op de foto's?
Dit lees je bij ieder item onder de product omschrijving. We werken met verschillende modellen zodat je kan zien hoe de kleding op verschillende lichaamstypes past. Mocht je alsnog specifieke vragen hebben over de maat, dan kan je altijd een mailtje sturen naar webshop@getdrezzed.nl
Is het mogelijk om mijn online gekochte items te ruilen of te retourneren bij één van de winkels?
Jij kan je bestelling altijd retour sturen naar ons webshop magazijn aan de Koornmarkt 3, 7607 HZ, Almelo. Bij je bestelling krijg je een retourlabel geleverd. Plak deze op je pakket en geef hem af bij een DHL Servicepunt (andere postbedrijven accepteren ons retourlabel niet). Na ontvangst wordt jouw retour verwerkt en wordt er, indien je gebruik maakt van ons retourlabel, €6,99 in mindering gebracht op het terug te krijgen bedrag.
Het is mogelijk om je retourpakket kosteloos af te geven op de volgende locatie:
Almelo: De Galerij 18
Kan ik een of meerdere items ruilen naar een nieuwe maat?
Dat kan. Geef bij 'Opmerkingen' op het retourformulier aan welk item je wilt ruilen naar welke maat. Na ontvangst proberen wij dit z.s.m., uiterlijk binnen 5 werkdagen, te verwerken. Wij sturen het item kosteloos, mits voorradig in de gewenste maat, binnen 24 uur na ontvangst van de retour terug. Je ontvangt hiervan een nieuwe Track&Trace. Mocht de gewenste nieuwe maat na 5 werkdagen niet voorradig zijn, dan neemt onze retourafdeling contact met je op. Let op, je kan eenmalig gebruik maken van de ruil-optie binnen het huidige retourtermijn van 30 dagen.
Het is helaas niet mogelijk om een item naar een andere kleur om te ruilen. Hiervoor dien je het reguliere retourproces te volgen en zelf het item in een andere kleur te bestellen.
Heb je sale items geshopt?
SALE items kan je ruilen voor een ander sale item (enkel voor een andere maat en mits voorradig) of je krijgt een vouchercode t.w.v. van het geretourneerde item die je online en in de winkel in Almelo kan verzilveren.
Er ontbreekt een item uit mijn bestelling, wat moet ik doen?
Het inpakken van onze pakketjes is mensenwerk, dat betekent dat er helaas wel eens iets mis kan gaan. Wij werken met een vierogen-beleid, dat houdt in dat er altijd 2 verschillende personen 1 order nakijken. Mocht er een item ontbreken dan horen wij dit graag binnen na ontvangst van de bestelling, binnen 24 uur op webshop@getdrezzed.nl Boven onze inpaktafels hangen camera's die alle pakketjes en het inpakproces vastlegt. Wij checken deze beelden zodra er een melding is gedaan van de ontbrekende items en zullen zo kunnen bevestigen of er inderdaad iets mis is gegaan. Is dit het geval, dan lossen wij het z.s.m. met je op. Mocht je na enkele dagen pas een melding maken van het ontbreken van een item, dan kunnen wij je helaas niet meer verder helpen.
Ik heb twee dezelfde items besteld, maar er zit verschil in de maten/kleuren. Wat moet ik doen?
Het kan soms voorkomen dat eenzelfde kledingstuk soms iets met elkaar kan verschillen in de maat, kleuren of patronen. Wij doen ons best ervoor om te waken dat dit niet gebeurt, of zo weinig verschil heeft dat het bijna niet te merken is. Mocht het nu zo zijn dat het item hierdoor niet goed past, dan ontvangen we graag een mailtje en lossen we het z.s.m. voor je op.
Wat is een pre-order?
Een pre-order is een bestelling voor een item dat nog niet beschikbaar is (of momenteel niet op voorraad is). Of een item als pre-order te bestellen is, wordt aangegeven per desbetreffende item.
Wat is de levertijd van een pre-order?
Een pre-order wordt binnen 2 werkdagen naar je toegezonden, tenzij anders is aangegeven. Jouw gehele order (indien je meer items in je winkelwagen hebt) wordt dan in z’n geheel toegezonden.
Hoe plaats ik een pre-order?
Bij de desbetreffende items staat of het een pre-order betreft. Je voegt een pre-order toe aan je winkelwagen, waarna je jouw bestelling kan voltooien. Jouw gehele order (indien je meer items in je winkelwagen hebt) wordt dan in z’n geheel toegezonden. Als jouw bestelling is verzonden, ontvang je een Track & Trace code om jouw pakket te volgen.
Kan ik mijn pre-order na bezorging retourneren?
Ja, je kan een pre-order retourneren. Hiervoor gelden onze algemene retourvoorwaarden. Deze vind je onder Verzending & retourneren.
Voorwaarden winacties
- Het deelnemen aan (win)acties is kosteloos.
- Getdrezzed houdt winacties via Instagram en Facebook en communiceert alléén vanuit haar eigen account via deze officiële kanalen.
- Deelname vindt plaats wanneer je aan alle voorwaarden van de (win)actie voldoet. De looptijd van acties en het moment van bekendmaking van de winnaars wordt altijd gecommuniceerd tijdens het lanceren van een (win)actie.
- De winnaar van een actie krijgt persoonlijk bericht via het social media kanaal waarop de actie heeft plaatsgevonden.
- Indien er een e-mailadres is achtergelaten, wordt de winnaar per e-mail op de hoogte gesteld.
- Indien er meerdere juiste antwoorden zijn, wordt er tussen deze antwoorden willekeurig een winnaar gekozen.
- Getdrezzed is te allen tijde bevoegd actievoorwaarden tussentijds te wijzigen of de acties zonder opgaaf van reden stop te zetten.
Heb je na het lezen van onze veelgestelde vragen geen antwoord gevonden? Neem dan contact op via de chatfunctie op de site of via de mail: webshop@getdrezzed.nl
Hoe plaats ik een bestelling op de webshop?
Je plaatst een bestelling door jouw favoriete musthaves toe te voegen aan je winkelkarretje. Wanneer je alle items hebt toegevoegd die je graag zou willen bestellen, klik je rechtsbovenaan op het icoontje van het winkelkarretje, je zal dan een overzicht krijgen van alle items die je hebt toegevoegd en de mogelijkheid om de items af te rekenen.
Hoe kan ik mijn pakketje retourneren?
Bij je bestelling krijg je een retourlabel geleverd. Plak deze op je pakket en geef hem af bij een DHL Servicepunt (andere postbedrijven, zoals PostNL, UPS, DPD of FedEx, accepteren ons retourlabel niet). Na ontvangst wordt jouw retour verwerkt en wordt er, indien je gebruik maakt van ons retourlabel, €6,99 in mindering gebracht op het tegoed. Mocht je kiezen voor een andere verzender, dan kan je geen gebruik maken van ons DHL-retourlabel en kunnen de kosten hoger uitvallen dan €6,99.
Je kan ook jouw retourpakketje afgeven in ons filiaal in Almelo.
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Het verwerken van jouw retour duurt maximaal 1 werkdag. Daarna duurt het gemiddeld een aantal werkdagen voordat jouw geld is teruggestort.
Kan ik de levering van mijn bestelling aanpassen?
Je kan zelf je dag van levering kiezen in het bestelproces. Heb je besteld en wil je later toch de levering aanpassen? Dan kan dat via de website van DHL.
Kan ik mijn giftcard online verzilveren?
De Getdrezzed giftcard kan zowel online als in ons filiaal in Almelo worden verzilverd. Het tegoed op de Getdrezzed giftcard is onbeperkt geldig en kan in één keer of in delen worden besteed. De Getdrezzed giftcard is niet inwisselbaar voor contanten.
Kan ik mijn bestelling ophalen bij één van de Getdrezzed winkels?
Ja, het is mogelijk om jouw pakketje af te halen bij ons filiaal in Almelo. Bekijk de pagina 'verzenden en retourneren' voor meer informatie.
Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?
GRATIS verzending v.a. €49,- voor bestellingen in Nederland. Voor België betaal je GEEN verzendkosten bij bestellingen v.a. €79,- De verzendkosten bedragen anders €4,99 voor Nederland en €5,99 voor België.
Kan ik mijn bestelling na de verzending volgen?
Ja, je krijgt na het verzenden van de bestelling een mail met een track & trace code. De bestelling is dan te traceren via DHL.
Kan ik gebruik maken van een DHL-servicepunt en welke voorwaarden zijn hier aan verbonden?
Je kan ervoor kiezen om in het afrekenproces een DHL-servicepunt bij jou in de buurt te selecteren in plaats van een thuis/werk adres op te geven. Let op, kies je hier voor, dan heeft jouw bestelling 1 extra dag levertijd. Ligt jouw pakketje bij een DHL ophaalpunt? Dan heb je 1 week om jouw pakketje hier op te halen. Vergeet je dit, dan wordt het pakketje weer naar ons teruggestuurd. We zijn dan genoodzaakt om (opnieuw) verzendkosten te vragen om het pakketje weer naar je op te sturen. Let op! Als er verzuimd wordt om de bestelling af te halen bij een servicepoint, dan zijn wij genoodzaakt de bijbehorende kosten van de verzending (€6,99) op de besteller te behalen.
Wat houdt 'Klimaatneutrale verzending' in?
In een niet zo verre toekomst, waar onze planeet steeds meer te lijden heeft onder de gevolgen van klimaatverandering, vinden wij het belangrijk om ons steentje bij te dragen om zo een verschil te maken. Wij zijn ervan overtuigd dat zelfs kleine acties grote impact hebben als het gaat om het beschermen van het milieu. Daarom kiezen wij voor klimaatneutrale verzending via DHL.
Ik had een item toegevoegd aan mijn winkelwagen, maar wanneer ik ging afrekenen was het item al uitverkocht, wat nu?
Het kan voorkomen dat een item niet meer voorradig is. Maar niet getreurd! Laat je e-mailadres achter bij het product dat niet meer op voorraad is, dan ontvang je direct van ons een e-mail als we de items weer hebben aangevuld.
Ik zie dat sommige items 'one size' zijn, hoe weet ik of ik daar in zal passen?
One size betekent letterlijk één maat, maar dat betekent niet dat het slechts mensen met
één maat past. Over het algemeen zijn onze items met 'one size' geschikt voor vrouwen met de maat 36 t/m 40, bij het product staat aangegeven tot welke maat het product past.
Welke maat dragen de modellen op de foto's?
Dit lees je bij ieder item onder de product omschrijving. We werken met verschillende modellen zodat je kan zien hoe de kleding op verschillende lichaamstypes past. Mocht je alsnog specifieke vragen hebben over de maat, dan kan je altijd een mailtje sturen naar webshop@getdrezzed.nl
Is het mogelijk om mijn online gekochte items te ruilen of te retourneren bij één van de winkels?
Jij kan je bestelling altijd retour sturen naar ons webshop magazijn aan de Koornmarkt 3, 7607 HZ, Almelo. Bij je bestelling krijg je een retourlabel geleverd. Plak deze op je pakket en geef hem af bij een DHL Servicepunt (andere postbedrijven accepteren ons retourlabel niet). Na ontvangst wordt jouw retour verwerkt en wordt er, indien je gebruik maakt van ons retourlabel, €6,99 in mindering gebracht op het terug te krijgen bedrag.
Het is mogelijk om je retourpakket kosteloos af te geven op de volgende locatie:
Almelo: De Galerij 18
Kan ik een of meerdere items ruilen naar een nieuwe maat?
Dat kan. Geef bij 'Opmerkingen' op het retourformulier aan welk item je wilt ruilen naar welke maat. Na ontvangst proberen wij dit z.s.m., uiterlijk binnen 5 werkdagen, te verwerken. Wij sturen het item kosteloos, mits voorradig in de gewenste maat, binnen 24 uur na ontvangst van de retour terug. Je ontvangt hiervan een nieuwe Track&Trace. Mocht de gewenste nieuwe maat na 5 werkdagen niet voorradig zijn, dan neemt onze retourafdeling contact met je op. Let op, je kan eenmalig gebruik maken van de ruil-optie binnen het huidige retourtermijn van 30 dagen.
Het is helaas niet mogelijk om een item naar een andere kleur om te ruilen. Hiervoor dien je het reguliere retourproces te volgen en zelf het item in een andere kleur te bestellen.
Heb je sale items geshopt?
SALE items kan je ruilen voor een ander sale item (enkel voor een andere maat en mits voorradig) of je krijgt een vouchercode t.w.v. van het geretourneerde item die je online en in de winkel in Almelo kan verzilveren.
Er ontbreekt een item uit mijn bestelling, wat moet ik doen?
Het inpakken van onze pakketjes is mensenwerk, dat betekent dat er helaas wel eens iets mis kan gaan. Wij werken met een vierogen-beleid, dat houdt in dat er altijd 2 verschillende personen 1 order nakijken. Mocht er een item ontbreken dan horen wij dit graag binnen na ontvangst van de bestelling, binnen 24 uur op webshop@getdrezzed.nl Boven onze inpaktafels hangen camera's die alle pakketjes en het inpakproces vastlegt. Wij checken deze beelden zodra er een melding is gedaan van de ontbrekende items en zullen zo kunnen bevestigen of er inderdaad iets mis is gegaan. Is dit het geval, dan lossen wij het z.s.m. met je op. Mocht je na enkele dagen pas een melding maken van het ontbreken van een item, dan kunnen wij je helaas niet meer verder helpen.
Ik heb twee dezelfde items besteld, maar er zit verschil in de maten/kleuren. Wat moet ik doen?
Het kan soms voorkomen dat eenzelfde kledingstuk soms iets met elkaar kan verschillen in de maat, kleuren of patronen. Wij doen ons best ervoor om te waken dat dit niet gebeurt, of zo weinig verschil heeft dat het bijna niet te merken is. Mocht het nu zo zijn dat het item hierdoor niet goed past, dan ontvangen we graag een mailtje en lossen we het z.s.m. voor je op.
Wat is een pre-order?
Een pre-order is een bestelling voor een item dat nog niet beschikbaar is (of momenteel niet op voorraad is). Of een item als pre-order te bestellen is, wordt aangegeven per desbetreffende item.
Wat is de levertijd van een pre-order?
Een pre-order wordt binnen 2 werkdagen naar je toegezonden, tenzij anders is aangegeven. Jouw gehele order (indien je meer items in je winkelwagen hebt) wordt dan in z’n geheel toegezonden.
Hoe plaats ik een pre-order?
Bij de desbetreffende items staat of het een pre-order betreft. Je voegt een pre-order toe aan je winkelwagen, waarna je jouw bestelling kan voltooien. Jouw gehele order (indien je meer items in je winkelwagen hebt) wordt dan in z’n geheel toegezonden. Als jouw bestelling is verzonden, ontvang je een Track & Trace code om jouw pakket te volgen.
Kan ik mijn pre-order na bezorging retourneren?
Ja, je kan een pre-order retourneren. Hiervoor gelden onze algemene retourvoorwaarden. Deze vind je onder Verzending & retourneren.
Voorwaarden winacties
- Het deelnemen aan (win)acties is kosteloos.
- Getdrezzed houdt winacties via Instagram en Facebook en communiceert alléén vanuit haar eigen account via deze officiële kanalen.
- Deelname vindt plaats wanneer je aan alle voorwaarden van de (win)actie voldoet. De looptijd van acties en het moment van bekendmaking van de winnaars wordt altijd gecommuniceerd tijdens het lanceren van een (win)actie.
- De winnaar van een actie krijgt persoonlijk bericht via het social media kanaal waarop de actie heeft plaatsgevonden.
- Indien er een e-mailadres is achtergelaten, wordt de winnaar per e-mail op de hoogte gesteld.
- Indien er meerdere juiste antwoorden zijn, wordt er tussen deze antwoorden willekeurig een winnaar gekozen.
- Getdrezzed is te allen tijde bevoegd actievoorwaarden tussentijds te wijzigen of de acties zonder opgaaf van reden stop te zetten.
Heb je na het lezen van onze veelgestelde vragen geen antwoord gevonden? Neem dan contact op via de chatfunctie op de site of via de mail: webshop@getdrezzed.nl